Značka Louis Vuitton

8. ledna 2008 v 20:07 | terulka |  ●Zahraniční
Když dnes vyslovím jméno Louis Vuitton, určitě se mezi vámi nenajde nikdo, kdo by o něm alespoň jednou ve svém životě neslyšel. Není to snad ani možné - monogramy LV na nás číhají všude - na ulici, v časopisech, vtelevizi, při obchodních jednáních, ale i na tržištích. Každá hvězda má něco s monogramem LV. Proč však tato značka hýbe dnešním světem? Proč touží být každý ocejchován logem LV? Vlastnit tu svou Vuittonku je sen mnoha žen. Je v tom fetiš, prestiž, snobismus, móda, touha po luxusu, po hvězdnosti, kvalitě, nebo se jen nechceme lišit od zbytku světa?
Značka LV je populární po celém světě, zvláště pak v několika posledních letech. Největší popularitu však značka slaví v Japonsku. Japonci jsou Vuittonem doslova posedlí a většina obyvatel země vycházejícího slunce má nejeden kožený šperk s logem LV zavěšený na svém rameni. Nedávno jsem dokonce četl zajímavou reportáž z otevření nového butiku LV v Paříži. Mladá Japonka, ověšená hnědými papírovými nákupními taškami LV doslova prosila kolemjdoucí, aby jí zašli do butiku koupit další kabelky. Proč? Vuitton je totiž velice prestižní firma a na své pověsti si zakládá. Když má podezření, že se s jejím zbožím (které je mimochodem v Japonsku mnohonásobně dražší) kšeftuje, odmítne Vám výrobek prodat.
Vuittonovi marketingové kampaně jsou velmi grandiózní a gigantické. Celostránkové barevné fotografie, na kterých se většinou objevuje hvězda světového showbusinessu obklopená luxusními výrobky firmy, na nás číhají v každém módním časopise. I to je důvodem vyšší ceny výrobků. Jak řekl zástupce firmy LV pro střední Evropu: "Výrobky Louis Vuitton jsou dělané podle řemeslných metod několika generací, nakupujeme nejlepší kůži, pracujeme ručně v nejlepších ateliérech ve Francii, kde mají cit pro detail, a to vše je dražší než automatická práce v továrně. Je to hledání dokonalosti. Výrobky Vuitton si kupujete na celý život, jsou nesmrtelné a přitom pořád moderní a kvalitní a to něco stojí." To, že jsou Vuittonky na celý život je skutečně pravda. Firma na ně totiž poskytuje doživotní záruku.
V roce 2006 bylo v 52 zemích otevřeno již více než 340 butiků značky Louis Vuitton, včetně centrálního obchodního domu na Champs-Élysées (pražská firma Sipral pro nový luxusní obchodní dům LV v Paříží vyrobila originální hliníkovou mříž za 180 milionů korun. Mříž, poskládaná z monogramů LV tvoří v butiku celé stěny.), který se stal novým turistickým cílem překrásné Paříže. V každém butiku vám zavazadlo vyčistí, opraví, nebo ozdobí vašimi iniciálami. Už tedy víte, proč je kolem této značky celosvětové pozdvižení? Takovou firmu s obrovskou tradicí, kvalitními službami a moderními nápady totiž hned tak nenajdete. Nuže, ještě odoláte šperkům z dílny Louise Vuittona? Že ne…? Začněte šetřit… Investované peníze se vám určitě vyplatí…
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 LV LV | Web | 15. března 2008 v 23:41 | Reagovat

Original vs. padelek? Ctete na http://luxurymag.tipblog.cz/97/louis-vuitton-vs-luis-vuitton-aneb-jak-poznat-original-od-padelku/.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama